Deweloper Opti Development poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w biurze dewelopera
Miejsce pracy: Kraków, praca zdalna, praca w terenie
Zakres obowiązków
Obsługa sprzedaży nieruchomości:
- Obsługa zapytań mailowych i telefonicznych
- Prezentowanie nieruchomości na sprzedaż
- Przekazywanie umów rezerwacyjnych
- Udostępnienie dokumentów dewelopera podczas pozyskiwania przez klientów kredytów hipotecznych, współpraca z doradcą hipotecznym obsługującym dewelopera
- Przekazywanie dokumentów dla notariusza do umów deweloperskich oraz umów przeniesienia własności
Obsługa klientów po podpisaniu umów deweloperskich:
- Przygotowywanie oferty dla klientów na pakiety dodatkowe (rolety, klimatyzacja itp.)
- Edycja pod klienta umów o dodatkowe roboty budowlane wynikające ze zmian lokatorskich
- Wizyty na budowie z klientami, odpowiedzi mailowe i telefoniczne na pytania dodatkowe klientów
Obsługa klientów po odbiorach mieszkań:
- Prowadzenie korespondencji z nabywcami w zakresie przysługującej rękojmi lub jej braku
- Wsparcie dewelopera w organizacji dodatkowych prac budowlanych wynikających z rękojmi
- Wsparcie dewelopera w kontakcie z zarządem osiedli
Praca biurowa:
- Archiwizacja przygotowywanych dokumentów
- Załatwianie spraw w urzędach
Wymagania
Podstawowe:
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej
- Dbanie o dobre relacje z klientami
- Znajomość programów MS Office, Google Docs
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Umiejętność czytania projektów budowlanych
- Podstawowe wiadomości z prawa budowlanego lub gotowość doszkolenia się w tym zakresie
- Znajomość programu Microstation lub gotowość doszkolenia się w tym zakresie
- Umiejętność prowadzenia rozmów z wymagającymi nabywcami nieruchomości
Warunki
- Umowa Zlecenia
- Rozliczenie godzinowe
- Atrakcyjna premia od sprzedaży mieszkań w kolejnej inwestycji